Zöld Marketing Módszertani Börze 2014. június 10

Zöld Marketing Módszertani Börze

A Virtuális Erőmű Program szervezésében megvalósuló Zöld Marketing Módszertani Börze rendezvénysorozat célja, hogy a workshopokra jellemző kötetlen formában mutassa be az energiahatékonyság növelését célzó beruházások közvetlen és közvetett előnyeit. A kötelező környezetvédelmi előírásoknak való megfelelésen vagy épp a gyors megtérülésen túl ugyanis a “zöldülés” a marketing, a PR és a HR területén is hasznot hozhat.

  • Hogyan kösse össze mindezt a fenntarthatóság égisze alatt?
  • Miként kommunikálja, hogy az hiteles legyen és vállalkozása pozitív megítélését is fokozza?
  • Hogyan teheti vonzóvá cégét a környezettudatosságot egyre inkább szűrőként alkalmazó fiatal munkavállalók számára?

A felkért előadók saját példáikon keresztül mutatják be, hogy a környezettudatos gondolkodásmód beépítése a vállalatirányításba milyen rövid és hosszú távú előnyökkel jár.

A rendezvény időpontja:

2014. június 10. 14.00-18.00

Helyszíne:

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara Tudásközpontja

Cím: 1024 Budapest, Lövőház utca 30

 

Várjuk mindazon cégvezetők, energetikus szakemberek, üzemeltetési vezetők, marketingesek, PR-esek és HR-esek jelentkezését, akik már elindultak a környezet- és energiatudatosság útján és azokét is, akik még csak tervezik ezt!

A rendezvény támogatója a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara és Tudásközpontja, az EUREM Energiagazdász képzés szervezője.

A részvételi díj összege: 1500 Ft + áfa, ami a helyszínen fizetendő.

A rendezvényre regisztráció szükséges! Mivel csak korlátozott számban tudunk fogadni jelentkezéseket, kérjük, mielőbb regisztráljon honlapunkon!

rendezvény programját letöltheti innen

Amennyiben kérdése merülne fel, kérjük, írjon az iroda@virtualiseromu.hu címre, ahol kollégáink segítségére lesznek!

Várjuk szeretettel június 10-én!

 

 

A rendezvény programja

 

Bevezető

                   14.00-14.20        Gáspár Attila projektvezető – Virtuális Erőmű Program

 

I. Szekció – Értékelemzés, mint a fenntartható stratégia kialakításának eszköze

Az értékelemzés módszertana alkalmas a fenntarthatósághoz szorosan kapcsolódó új elképzelések és célok minél optimálisabb értékkombinációjának szisztematikus megkeresésére. Az előadás több különböző példán keresztül enged bepillantást a funkciók elemzésének gyakorlatába. Az eljövendő generációkról való tudatos gondoskodás megvalósításához a Value Engineering az egyik legerőteljesebb gondolkodási technika.

 14.20-14.50         A funkciók vezérelte fenntarthatóság

         Tarjáni István elnök, Magyar Értékelemzők Társasága 

       14.50-15.20         Az értékelemzés és energiahatékonyság javítás kapcsolata (legjobb marketing a jól működő példa

                                 Szilágyi Tibold projektvezető – KÉSZ Építő Zrt.

       15.20-15.30         Kérdések és válaszok

 

II. Szekció – Gamification, a fenntartható stratégia kommunikációjának szolgálatában

A gamification játékelemek alkalmazását jelenti az élet játékon kívüli területein, hogy a folyamatokat még érdekesebbé, és lebilincselőbbé tegye. A gamificationt elsődlegesen az online térben szokták alkalmazni, de az eredeti koncepció nem zárja ki az offline alkalmazási lehetőségeket sem. A gamificationt marketing területen alkalmazzák legszélesebb körben. A Forbes Global 2000-es listáján szereplő vállalatok több, mint 70 %-a tervezi a gamification használatát a jövőben a marketingben, illetve vevőmegtartás céljából. (Forrás: Wikipedia)

       15.30-16.00        Kávészünet

       16.00-17.30        Gamification – Interaktív módszertani workshop

                                Lippai Edit, Damsa Andrei, Obreczán Tamás, Kutor Norbert

 

Zárás

                   17.30-18.00        Problémából előnyt - lehetőségek a zöld marketingben

                                Szabó Szilvia, marketing vezető, Tailor marketing&training

                    Reflexiók, a program lezárása